مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:502021-06-23سياسي

کارشناس عراقی: انتخابات ایران رفراندم تایید نظام بود


کارشناس سیاسی برجسته عراقی تاکید کرد که سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران نوعی رفراندم دیگر در تایید و آری گفتن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و حمایت از رهبری معظم انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، هاشم الکندی افزود که مشارکت مردمی در سیزدهمین دوره انتخابات جمهوری اسلامی ایران برخلاف همه انتظارات بسیار بالا بوده و نوعی تایید مجدد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و تجدید عهد با رهبری معظم انقلاب به شمار می رود.

وی تصریح کرد، با وجود همه تبلیغات و حملات رسانه ای دشمنان که کوشیدند مردم را از رفتن به پای صندوق های رای دلسرد کنند، اما میزان مشارکت در انتخابات ایران، در این دوره برخلاف همه انتظارات بسیار بالا بوده است.

وی توضیح داد که در هیچ کجای دنیا امکان ندارد، انتخابات در هر دوره با مشارکت بالای مردمی همراه باشد، اما در جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته همه انتخابات ها با مشارکت گسترده و پرشور مردمی همراه بوده است.

الکندی اضافه کرد: همان طور که انتظار می رفت ملت ایران با پیروی از خط مشی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی توانست یک حماسه انتخاباتی دیگر را رقم بزند.

وی با اشاره به برگزاری همزمان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با برخی از انتخابات های دیگر از جمله شورا ها افزود که آنچه مهم است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس عراقی: انتخابات ایران رفراندم تایید نظام بود

کارشناس عراقی: انتخابات ایران رفراندم تایید نظام بود