مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:352021-06-23سياسي

کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده افتتاح می شود


کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده افتتاح می شود.

- ، محمد رزم امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه صدر فولاد گفت: کارخانه صدر فولاد ظرف یک ماه آینده از طریق بخش خصوصی فعالیت خود را از سر می گیرد.

کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده افتتاح می شود وی عنوان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه و در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و حمایت از تولید همچنین اجرای شعار راهبردی سال یعنی پشتیبانی و حمایت از تولید، حمایت ها و موانع زدایی بازدید از صدر فولاد انجام شد.

رییس کل دادگستری لرستان گفت: این کارخانه یکی از بهترین واحدهای تولیدی ذوب آهن و میلگرد است که در اوج فعالیت 240 نفر اشتغال زایی داشته است.

رزم افزود: عدم تأمین سرمایه در گردش به مبلغ 150 میلیارد تومان از دلایل تعطیلی کارخانه صدر فولاد بوده و به دلیل دیون و بدهی، این واحد از دریافت تسهیلات شده است.

وی گفت: با جلساتی که در ستاد تسهیل استانداری در رابطه با این واحد برگزار کرده است، امیدواریم این واحد ظرف یک ماه آینده فعالیت خود را از سر گیرد.

رییس کل دادگستری لرستان بیان کرد: شرکت صدر فولاد یک ماه دیگر از طریق حق العمل کاری پیمانکار بخش خصوصی فعالیت خود را شروع می کند و در غیر این صورت افرادی از بخش خصوصی سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده افتتاح می شود

کارخانه صدر فولاد تا یک ماه آینده افتتاح می شود