مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:302021-06-23سياسي

انتخابات 1400 در استان تهران بدون حاشیه امنیتی برگزار شد


استاندار تهران با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه های معاند جهت کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات گفت: انتخابات 1400 در استان تهران بدون حاشیه امنیتی برگزار شد.

- ، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با تدابیری که در استان تهران برای انتخابات 28 خرداد اتخاذ شد این انتخابات بدون هیچ حاشیه امنیتی برگزار شد و این در حالی بود که از مدت ها قبل دشمنان و رسانه های معاند سعی در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم داشتند.

وی افزود: نیروی انتظامی با بکارگیری 20 هزار نفر از عوامل انتظامی در غرب، شرق و شهر تهران تأمین امنیت انتخابات استان را در کنار سایر عوامل امنیتی برعهده داشت.

استاندار تهران بیان داشت: قانون تجمیع انتخابات شوراهای شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری باید مورد بازنگری قرار گیرد.

محسنی بندپی با اشاره به استقبال عموم مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: مشارکت در این انتخابات قابل توجه بود و مردم بار دیگر حماسه ماندگاری را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 در استان تهران بدون حاشیه امنیتی برگزار شد

انتخابات 1400 در استان تهران بدون حاشیه امنیتی برگزار شد