مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:452021-06-23سياسي

فعالیت 234 هیأت مذهبی مردمی در بیجار


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: هم اکنون 234 هیأت مذهبی با رسالت مردمی کردن تبلیغ دین مبین اسلام در این شهرستان فعالیت دارند.

- ، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: تبلیغات اسلامی نقش مهم و ارزنده ای در توسعه و اعتلای مبانی دینی برعهده دارد و یکی از مهم ترین محورهای آن مردمی کردن تبلیغ است.

وی افزود: در همین راستا سعی می شود تا مردم در اجرای مراسم دینی و مذهبی دخیل باشند و در همین راستا به ترویج و توسعه فرهنگ دینی با استفاده از ظرفیت های مردمی کمک شود.

حجت الاسلام مختاری نیا از استقبال خوب مردم از اجرای فعالیت های دینی و مذهبی تقدیر کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی برآمده از متن انقلاب در راستای ارتقا وضعیت فرهنگ دینی در جامعه تلاش می کند و در همین راستا با اجرای برنامه های گوناگون دینی و فرهنگی شاهد استقبال و همراهی خوب مردم بوده ایم.

وی در ادامه به اهمیت فعالیت در بستر فضای مجازی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مردمی کردن فعالیت های دینی و مذهبی سعی شده تا از توان جوانان بالاخص در فضای مجازی که امروز از آن به عنوان فضای حقیقی یاد می شود، استفاده شود تا شاهد توسعه و اعتلای مبانی دینی در جامعه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 234 هیأت مذهبی مردمی در بیجار

فعالیت 234 هیأت مذهبی مردمی در بیجار