مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:352021-06-23پزشكي

تزریق 15 هزار دُز واکسن نوبت دوم کرونا در کرمانشاه/عارضه جدی نداشته ایم


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به شروع تزریق نوبت دوم واکسن کرونا نوع سینوفارم گفت: تاکنون بیش از 15 هزار دُز از این واکسن تزریق شده است.

- تزریق 15 هزار دُز واکسن "نوبت دوم" کرونا در کرمانشاه/عارضه جدی نداشته ایم ایسنا/کرمانشاه رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به شروع تزریق نوبت دوم واکسن کرونا نوع "سینوفارم" گفت: تاکنون بیش از 15 هزار دُز از این واکسن تزریق شده است.

کیوان خاصی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاخیر 25 روزه در تزریق نوبت دوم واکسن کرونا نوع سینوفارم گفت: خوشبختانه با پیگیری های مسئولین وزارت بهداشت محموله های جدید این نوع واکسن به استان تحویل شده و نوبت دوم آن در حال تزریق است.

وی افزود: طی سه روز گذشته بیش از 15 هزار دُز واکسن نوبت دوم سینوفارم در استان تزریق شده است.

خاصی با تاکید بر خودداری افراد از مراجعه خودسرانه به مراکز واکسیناسیون گفت: در حال حاضر مراقبین سلامت بر اساس اولویت بندی صورت گرفته با افراد جهت تزریق نوبت دوم واکسن تماس می گیرند، بنابراین نیازی به مراجعه خودسرانه افراد نیست.

وی یادآور شد: اولویت در این زمینه با افرادی است که مدت زیادی از تزریق واکسن نوبت اول آنها گذشته است و واکسن نوبت دوم با اولویت این افراد تزریق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 15 هزار دُز واکسن نوبت دوم کرونا در کرمانشاه/عارضه جدی نداشته ایم

تزریق 15 هزار دُز واکسن نوبت دوم کرونا در کرمانشاه/عارضه جدی نداشته ایم