مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-23اقتصادي

بازگشت امید به صدر فولاد خرم آباد/ آغاز فعالیت مجدد کارخانه ظرف یک ماه آینده


پس از رفع موانعی که برای کارخانه صدر فولاد وجود داشت حال خبر می رسد که این واحد تولید بزودی به مدار تولید باز خواهد گشت و زمینه اشتغال ده ها نفر را ایجاد می کند.

- خبرگزاری فارس لرستان _ کارخانه صدر فولاد خرم آباد یکی از بزرگترین واحدهای تولید قطعات فولادی در غرب ایران به شمار می رود که اوایل دهه 90 فعالیت آن رونق گرفت و زمینه اشتغال ده ها نفر را فراهم آورد.

  مشکلات این واحد تولیدی اما پس از مدتی نمایان شد و در اواسط دهه 90 بود که شاهد به اوج رسیدن مشکلات و تعطیلی آن بودیم.

در سالیان گذشته تلاش هایی برای تزریق سرمایه به این واحد و بازگشت آن به مدار تولید صورت گرفت اما به دلایلی از جمله ناتوانی سرمایه گذار وقت، مشکلات آن برطرف نشد.

اخیرا شاهد هستیم که دستگاه قضایی برای رفع مشکلات کارخانه صدر فولاد خرم آباد پا پیش گذاشته و اقداماتی را انجام داده است و امید می رود که در آینده شاهد بازگشت ان به مدار تولید باشیم.

آغاز فعالیت مجدد در یک ماه آینده در همین راستا رییس کل دادگستری لرستان امروز در حاشیه بازدید از کارخانه صدر فولاد گفت: کارخانه فولاد صدر ظرف یک ماه آینده از طریق بخش خصوصی فعالیت خود را از سر می گیرد.

محمد رزم اظهار کرد: بر اساس برنامه تدوین شده ستاد بزرگداشت هفته اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری و حمایت از تولید همچنین اجرای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امید به صدر فولاد خرم آباد/ آغاز فعالیت مجدد کارخانه ظرف یک ماه آینده

بازگشت امید به صدر فولاد خرم آباد/ آغاز فعالیت مجدد کارخانه ظرف یک ماه آینده