مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 15:102021-06-23اقتصادي

800 مشترک جدید گاز پذیرش می شوند


مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با اجرای طرح های توسعه ای شرکت گاز استان اردبیل، 800 مشترک جدید گاز به تعداد مشترکان موجود افزوده می شود.

- سردار اسماعیلی دوم تیرماه در جریان بازدید از طرح های توسعه گازرسانی در جنوب استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر 989 کیلومتر شبکه گذاری توسط شرکت گاز استان انجام شده و تا آخر امسال نیز پنج هزار و 200 متر شبکه جدید به این مجموعه اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال تلاش می کنیم تا گازرسانی به 110 روستای استان را به اتمام رسانده و ساکنان این مناطق را از گاز طبیعی بهره مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با اجرایی شدن این پروژه و بهره برداری از گازرسانی به 110 روستا در سطح استان همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و مشکلات و دغدغه های آنها برطرف خواهد شد.

اسماعیلی افزود: در سال های آینده تلاش خواهیم کرد تا گازرسانی به روستاهایی که در مسیر لوله گذاری قرار دارند، به انجام رسیده و به نوعی ساکنان روستاهای زیر 20 خانوار که در این محدوده و مسیر قرار دارند، از این نعمت استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: استان اردبیل در بحث گازرسانی به مناطق شهری و روستایی و حتی بخش های صنعتی، شهرک ها و نواحی فعال در استان جز مناطق پیشگام بوده و در این زمینه فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 مشترک جدید گاز پذیرش می شوند

800 مشترک جدید گاز پذیرش می شوند