مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-23سياسي

آملی لاریجانی: علل عدم مشارکت برخی از مردم در انتخابات واکاوی شود


آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نسبت به واکاوی اسباب و علل عدم مشارکت برخی از مردم در انتخابات و آسیب شناسی این موضوع باید کاری جدی انجام دهیم.

- امروز وظیفه ما این است که هر چقدر می توانیم با عملکرد خود از اسباب شکایات و گلایه های مردم کم کنیم و بر اعتماد آنان به نظام و مسئولان کشور بیفزاییم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم کمک همه نهادها و دستگاه ها به رییس جمهور منتخب، عمل به وعده ها و رفع مشکلات خصوصا مشکلات معیشتی و اقتصادی را مهم ترین انتظار مردم از منتخب خود دانست و بر ضرورت واکاوی علل عدم مشارکت عده ای از مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

آملی لاریجانی در جلسه امروز مجمع با تبریک ایام ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ترقی و استکمال واقعی را در گرو توسل به ساحت مقدس ائمه معصومین علیهم السلام دانست و تصریح کرد: علاوه بر آیات و روایات متعدد که موید این معناست، بسیاری از علمای اهل معنا و اهل الله نیز اقتراب به ساحت حق تعالی و دستیابی به حقیقت توحید را از طریق توسل به ذیل الطاف ائمه اطهار (ع) می دانند و این موضوع دارای دلایل علمی، فلسفی و عرفانی فراوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: علل عدم مشارکت برخی از مردم در انتخابات واکاوی شود

آملی لاریجانی: علل عدم مشارکت برخی از مردم در انتخابات واکاوی شود