مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:552021-06-23سياسي

تاکید بر انجام حسابرسی دقیق از اموال شرکت پارسیلون


کنسرسیوم جدید درصدد است و البته ما نیز انتظار داریم حسابرسی دقیقی از شرکت صورت گیرد و اموال واگذارشده به شرکای سه گانه ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد رزم عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت پارسیلون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز در دومین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای برنامه های تبیین شده و سیاست های کلی اقتصادمقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و در اجرای دستورالعمل های حفظ حقوق بیت ا لمال مصوب قوه قضاییه و همچنین با توجه به شعار راهبردی مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهش تولید، مانع زدایی و پشتیبانی ها از شرکت پارسیلون بازدید شد.

محمد رزم خاطرنشان کرد: شرکت پارسیلون از برترین شرکت ها و دومین صنعت نساجی در بین کشورهای خاورمیانه بوده و این شرکت دولتی مربوط به آتیه دماوند بود که متاسفانه با سرمایه گذاری بد همراه شده است.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه واگذاری شرکت پارسیلون به شخص دارای اهلیت انجام نشده بود، افزود: عدم اهلیت سبب از کارانداخته شدن شرکت و توقف تولید شده است.

رزم بیان داشت: با صدور رای از سوی دادگاه عمومی حقوقی شهرستان خرم آباد، حکم به خلع ید و فسخ قرارداد با سه نفر از شرکا صادر و شرکت نیز به صاحب اولیه یعنی شرکت اتیه دماوند با بیش از 260 میلیارد تومان دیون بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر انجام حسابرسی دقیق از اموال شرکت پارسیلون

تاکید بر انجام حسابرسی دقیق از اموال شرکت پارسیلون