مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-23سياسي

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان


همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، از محمد رفیق مغل، شاعر و فعال فرهنگی پاکستانی به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی تقدیر شد.

- همزمان با دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع)، از محمد رفیق مغل، شاعر و فعال فرهنگی پاکستانی به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت ولادت با سعادت امام هشتم، مراسم جشنی با حضور سید محمد علی حسینی، سفیر و احسان خزاعی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد پاکستان و شماری از شخصیت های مذهبی و اندیشمندان برگزار شد.

در این مراسم، از محمد رفیق مغل، شاعر و فعال فرهنگی پاکستانی به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تقدیر به عمل آمد.

این مروج فرهنگی با معرفی رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد از سوی بنیاد بین المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) به عنوان مروج نمونه فرهنگ رضوی در نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) برگزیده شد و از سوی سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدیه نفیس مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین، مراسم رونمایی از کتاب گلستان رضا به نوشته برگزیده جشنواره بین المللی امام رضا(ع) نیز با حضور جمعی از اندیشمندان، شخصیت های برجسته اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان

تقدیر از مروج نمونه فرهنگ رضوی در پاکستان