مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-23حوادث

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان


فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری یک فروشنده موادمخدر و کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر شیشه در عملیات ماموران پلیس خبر داد.

- علی تابش فرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر، پس از کسب مجوز قضایی در سطح شهرستان لردگان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: در این عملیات، عوامل کلانتری11 لردگان یکی از فروشندگان موادمخدر را دستگیر و مقادیر قابل توجهی ماده مخدر شیشه از مخفیگاه این متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شد، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با فروشندگان مواد مخدر از برنامه های محوری پلیس لردگان است.

دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان کوهرنگ علی اکبر سلیمانی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت:  در پی وصول گزارشی مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهرنگ افزود: ماموران فرمانده انتظامی بخش بازفت پس از تحقیقات و دریافت اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه این متهم را در شهرک تلورد شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان

دستگیری سوداگر مرگ و کشف ماده مخدر شیشه در لردگان