مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:202021-06-23سياسي

مجتمع فرهنگی، رفاهی خانواده زندانیان در غرب تهران احداث می شود


کلنگ احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی خانواده زندانیان با حضور معاون دادستان تهران، رییس زندان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در جنب زندان قزلحصار به زمین زده شد.

- ، جبار باقری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: با توجه به مراجعه روزانه صدها نفر از اعضای خانواده زندانیان برای ملاقات با زندانی و حضور آنها از ابتدای ورود تا نوبت ملاقات حداقل دو ساعت زمان صرف می شود؛ لذا ضرورت ایجاد محیطی مناسب و در شأن خانواده ها بر اساس اصل کرامت انسانی بیش از پیش مورد توجه و تاکید مسئولان زندان ها و قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: گرچه هم اکنون در سطح کشور و بویژه در زندان های مرکزی بنا به سلایق و امکانات، چنین محل هایی وجود دارد لکن بعضاً خانواده در هنگام مراجعه به زندان ها دچار مشکلات شده و علاوه بر رنج حاصل از دوری سرپرستان زندانی خود، ناچار هستند دقایقی را در محیط های نامناسب سپری کنند.

از این رو انجمن حمایت و اداره زندان قزلحصار با مطالعه شرایط موجود طرح مجتمع فرهنگی و رفاهی خانواده های زندانیان را تهیه و امروز نیز با حضور خیر محترم کلنگ احداث این طرح به زمین زده شد.

باقری در خصوص تأمین هزینه ساخت این مجتمع گفت: زمینی را که زندان در اختیار این طرح قرارداده حدود 10 هزار متر مربع مساحت دارد که طبق نقشه حدود 1500 مترمربع آن به صورت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی، رفاهی خانواده زندانیان در غرب تهران احداث می شود

مجتمع فرهنگی، رفاهی خانواده زندانیان در غرب تهران احداث می شود