مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:202021-06-23پزشكي

53 هزار عدد ماسک غیر مجاز در ارومیه کشف شد


سرپرست مدیریت نظارت بر تجهیزات و ملزومات علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی ارومیه در خرداد ماه سال جاری در یکی از شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تعداد 53هزار عدد ماسک فاقد هرگونه مشخصات را کشف کردند.

- ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست مدیریت نظارت بر تجهیزات و ملزومات علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی ارومیه در خرداد ماه سال جاری در یکی از شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تعداد 53هزار عدد ماسک فاقد هرگونه مشخصات را کشف کردند.

سعید مجیدی امروز 2 تیر گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت های اصلی سازمان غذا و دارو کنترل ضوابط مطابق با دستورالعمل های اجرایی اقلام سلامت محور از چرخه تولید تا رسیدن به دست مصرف کننده است لذا کارشناسان حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی با توجه به شیوع بیماری کرونا از همان لحظات نخستین بازرسی های خود را از مراکز تولید ، توزیع و پخش اقلام سلامت محور دوچندان نموده تا با اقدامات مداخله ای خود بتوانند از ورود کالاهای تقلبی و غیر مجاز در حوزه سلامت ، تهدید سلامتی مردم و سود جویی افراد خاطی جلوگیری کنند.

وی افزود: در پی بازرسی هوشمندانه صورت گرفته توسط کارشناسان این معاونت در خرداد ماه سال جاری در یکی از شرکت های پخش تجهیزات پزشکی تعداد 53هزار عدد ماسک فاقد هرگونه مشخصات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 هزار عدد ماسک غیر مجاز در ارومیه کشف شد

53 هزار عدد ماسک غیر مجاز در ارومیه کشف شد