مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:002021-06-23اقتصادي

280 میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی گلستان پیش بینی شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: در بودجه 1400 بیش از 280 میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی گلستان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله عابدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، اظهار کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه در 6 سفری که به گلستان داشتند توانستند بخشی از نیازهای توسعه ای استان را عملیاتی کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: اعتبار ابلاغی گلستان در سال 99 دو هزار و 17 میلیارد تومان بود که هزار و 385 میلیارد تومان به استان تخصیص یافت.

وی افزود: همچنین سه هزار و 307 میلیارد تومان مجموع اعتبار ابلاغی ملی، استانی و غیره بود که 913 میلیارد تومان تاکنون ابلاغ شده است.

عابدی در خصوص اقدامات انجام شده، گفت: در سند آمایش استان اهداف بنیادین توسعه در محورهای گوناگون پیش بینی شده است و در آن و به زیرساخت ها و اشتغال استان توجه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حوزه تخت های بیمارستانی از ابتدای دولت تاکنون حدود 700 تخت افتتاح شده و هزار و 200 تخت دیگر هم در دست اقدام است که برای آنها در بودجه امسال ردیف اعتباری در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی گلستان پیش بینی شده است

280 میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی گلستان پیش بینی شده است