مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-23اقتصادي

174 مشترک پرمصرف در خواف اخطار گرفتند/ جبران کسری آب شهر با دو حلقه چاه


مدیر امور آب و فاضلاب خواف با اشاره به اینکه کسری آب این شهر با اجاره دو حلقه چاه جبران شد، گفت: تاکنون برای 174 مشترک پرمصرف اخطاریه صادرشده که در صورت عدم رعایت توصیه و صرفه جویی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب خواف، سید حسن رضاییان افزود: با تحویل دو حلقه چاه از شهرداری و آموزش وپرورش این شهر با دبی 15لیتر بر ثانیه، مشکل کم آبی و قطعی آب شهر خواف در پیک مصرف تابستان جاری به حداقل می رسد.

 مدیر امور آب و فاضلاب خواف با اشاره به  پیگیری پروژه تجهیز دو حلقه چاه جدید حفرشده در شهر خواف بیان کرد: با مدیریت فشار، از هدر رفت ناشی از نشت شبانه هم جلوگیری می شود.

وی یکی از برنامه های این امور را قطع انشعابات غیرمجاز و مشترکان پرمصرف اعلام کرد و تأکید کرد: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 انشعاب غیرمجاز در شهرستان خواف به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی جمع آوری شده است.

رضاییان یادآور شد: 174 مشترک در شهر خواف جزو مشترکان پرمصرف هستند که اخطار دریافت کرده اند و اگر توصیه ها را رعایت و صرفه جویی نکنند، آب این مشترکان نیز قطع خواهد شد.

وی بابیان اینکه قسمتی از چالش های آب شرب شهرستان مربوط به  قطع برق است که منجر به افت فشار و در مقاطعی ، قطعی آب مشترکان می شود، ابراز کرد:  با همکاری اداره برق شهرستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 مشترک پرمصرف در خواف اخطار گرفتند/ جبران کسری آب شهر با دو حلقه چاه

174 مشترک پرمصرف در خواف اخطار گرفتند/ جبران کسری آب شهر با دو حلقه چاه