مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:552021-06-23اقتصادي

تهیه سند آینده نگاری رفاه و تأمین اجتماعی تا پایان دولت


سند آینده نگاری حوزه رفاه و تأمین اجتماعی با هدف پیش بینی روندهای مرتبط با مأموریت های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان دولت دوازدهم تهیه و تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی، معاون امور اقتصادی با بیان این مطلب در نخستین نشست تخصصی اندیشکده آینده نگاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از طرح این پیشنهاد از سوی آقای حسین کمالی، مشاور وزیر و از اردیبهشت سال گذشته پیش بینی روندهای مرتبط با مأموریت های اصلی وزارتخانه، پیگیری، شناسایی و احصای مأموریت ها برای دستیابی به آینده ای مطلوب در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی هدف اصلی تدوین این سند را کاهش آسیب های ناشی از روندهای محیطی و داخلی و تسهیل دستیابی به راهبردهای مناسب در حوزه مأموریت های اصلی این وزارتخانه عنوان کرد.

دبیر اندیشکده آینده نگاری، ادامه داد: بر این اساس، مأموریت تهیه و تدوین سند آینده نگاری حوزه رفاه و تأمین اجتماعی به معاونت امور اقتصادی و برنامه ریزی محول شد و در روزهای باقی مانده از دولت مهم ترین مأموریت این معاونت تهیه همین سند خواهد بود.

به گفته وی از همان ابتدای تشکیل اندیشکده آینده نگاری چهار کمیته تخصصی رفاه اجتماعی و سیاست های حمایتی، سیاست گذاری اشتغال و بازار کار، روندهای نوآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه سند آینده نگاری رفاه و تأمین اجتماعی تا پایان دولت

تهیه سند آینده نگاری رفاه و تأمین اجتماعی تا پایان دولت