مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:402021-06-23سياسي

حتما اشتباه شده است؛ این بر خلاف قانون است


در سال های اخیر نسبت به کم رنگ شدن تصویر و نام امام در مراسم رسمی هشدار داده بودیم ولی گویا این بار داستان به جای باریک تر کشیده است.

در کمال تأسف در روزنامه کیهان نامه یکی از شاعران متعهد کشورمان به آقای رییسی درج شده که در آن خواسته شده است که عکس سردار .

- در سال های اخیر نسبت به کم رنگ شدن تصویر و نام امام در مراسم رسمی هشدار داده بودیم ولی گویا این بار داستان به جای باریک تر کشیده است.

در کمال تأسف در روزنامه کیهان نامه یکی از شاعران متعهد کشورمان به آقای رییسی درج شده که در آن خواسته شده است که عکس سردار سیلمانی و شهید چمران را روی اسکناس چاپ کنند.

پایگاه خبری جماران: امروز در کمال تأسف در روزنامه کیهان نامه یکی از شاعران متعهد کشورمان به آقای رییسی درج شده که در آن خواسته شده است که عکس سردار سیلمانی و شهید چمران را روی اسکناس چاپ کنند.

این در حالی است که مطابق قانون ، عکس امام باید منحصرا بر اسکناس های کشور تصویر شود.

ماده پنج قانون نحوه حفظ آثار و یاد حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ،مصوبه مجلس شورای اسلامی با تصریح می نویسد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است منحصراً تصویر مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی را بر یک روی کلیه اسکناسهای جمهوری اسلامی ایران و سکه های بهار آزادی به گونه ای مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتما اشتباه شده است؛ این بر خلاف قانون است

حتما اشتباه شده است؛ این بر خلاف قانون است