مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:352021-06-23سياسي

تعدد مراکز داوری در استان مرکزی باید ساماندهی شود


رییس دادگاه های عمومی و انقلاب اراک گفت: یکی از ایرادات وارده تعداد زیاد مراکز داوری است و هنوز به سروسامان مناسب در این حوزه نرسیده ایم.

- ، حجت اله درودگر عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با حقوقدانان، وکلا و کارشناسان و اساتید دانشگاه اظهار کرد: وکلا باید در تنظیم قراردادها بیشتر نقش آفرینی داشته باشند و فقط به عنوان وکیل در مراکز دادگاهی و قوه قضاییه حاضر نشوند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اطاله دادرسی کارشناسان بویژه کارشناسان ثبتی هستند و اگر خواهان انقلابی در مسیر اطاله دادرسی باشیم باید تلاش بیشتری از سوی کارشناسان صورت گیرد.

رییس دادگاه های عمومی و انقلاب اراک تصریح کرد: اینکه بخواهیم کل جامعه به دانش حقوقی مجهز شوند نشدنی است، اما باید فرهنگ استفاده از متخصصین حقوق را در جامعه بالا ببریم و از ظرفیت حقوقدانان بیشتر استفاده شود که این امر قطعاً ضمن بهتر شدن احقاق حقوق، مشکلات بعدی را کاهش می دهد.

وی با تاکید بر اینکه موارد و اعتراضاتی به داوری ها وارد است و شکی در این راستا وجود ندارد، گفت: یکی از ایرادات وارده تعداد زیاد مراکز داوری است و هنوز به سروسامان مناسب در این حوزه نرسیده ایم، ولی با این وجود تعداد آرای نقض شده نیز بسیار کم است، اما نیازمند بهبود وضعیت این مراکز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد مراکز داوری در استان مرکزی باید ساماندهی شود

تعدد مراکز داوری در استان مرکزی باید ساماندهی شود