مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:102021-06-23اجتماعي

سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران  گفت: سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران به صورت لحظه ای گزارشی از کیفیت هوا، آب، خاک، آلودگی صوت و نور و دیگر پارامترهای مرتبط با پدیده تغییر اقلیم را ارائه می دهد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران  گفت: سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران به صورت لحظه ای گزارشی از کیفیت هوا، آب، خاک، آلودگی صوت و نور و دیگر پارامترهای مرتبط با پدیده تغییر اقلیم را ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در آیین رونمایی از سامانه هوشمند محیط زیست و داشبورد هوشمند توسعه پایدار شهر تهران با تاکید براینکه بحث پایش آلاینده های زیست محیطی مبنای تصمیم گیری ها در مدیریت شهری است، اظهارکرد: راه اندازی سامانه هوشمند محیط زیست شهر تهران به عنوان یکی از ارکان شهر تاب آور در کلانشهر تهران مطرح شده است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار با بیان اینکه شناخت کافی از پارامترها و شاخص های محیط زیست اساس برنامه ریزی هاست که بر کیفیت محیط زیست شهری بسیار تاثیرگذار است، گفت: طی یک بازه زمانی مشخص، تمامی پارامترها و شاخص های محیط زیست تحت پروژه اطلس محیط زیست شهر تهران احصاء و با همکاری سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری تهران در رصدخانه شهری تهران بارگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟

سامانه هوشمند محیط زیست چه اطلاعاتی را به صورت لحظه ای ارایه می دهد؟