مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-23سياسي

دومین دوره پویش دانشجویی «به تو از دور سلام» برگزار می شود


ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دومین دوره پویش به تو از دور سلام را از میلاد با سعادت امام رضا (ع) تا عید سعید قربان برگزار می کند.

- ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان دومین دوره پویش به تو از دور سلام را از میلاد با سعادت امام رضا (ع) تا عید سعید قربان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، دومین دوره پویش به تو از دور سلام به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) تا عید سعید قربان از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می شود.

علاقمندان می توانند از 1 لغایت 30 تیر ماه سال 1400 در بخش های مختلف این پویش شامل: کتابخوانی، محتوای صوتی (پادکست)، عکس و بخش ادبی شرکت کنند.

در بخش کتابخوانی شرکت کنندگان، می توانند فایل کتاب امام رضا (علیه السلام) و زندگی گزارش ها و داستان هایی کوتاه از زندگی و شیوه رفتاری امام رضا (ع) را از سامانه پویش در سایت لبیک دریافت و همان جا به سوالات پاسخ دهند.

در بخش ادبی، شرکت کنندگان می توانند، خاطره، شعر، داستان، سفرنامه و دل نوشته با موضوع امام رضا(علیه السلام) و سفر زیارتی عمره دانشجویی را ارسال کنند، شرکت کننده باید صاحب اثر باشد آثار در قالب فایل متنی(word) ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره پویش دانشجویی «به تو از دور سلام» برگزار می شود

دومین دوره پویش دانشجویی «به تو از دور سلام» برگزار می شود