مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-23بين الملل

مهلت 60 روزه حماس به تل آویو درباره اجرای تعهدات


رییس دفتر حماس در غزه در جریان دیدار اخیر خود با گروههای فلسطینی تأکید کرد که در صورت عدم اجرای تعهدات رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین نیز دور جدیدی از تنش را آغاز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروههای فلسطینی که سه شنبه با یحیی السنوار رییس دفتر به نقل از رهبر یکی از گروههای فلسطینی گزارش داد، السنوار در این جلسه تأکید داشته است که نوار غزه، در خصوص مسئله محاصره، گذرگاهها، تبادلات تجاری، واردات کالا و مسئله بازسازی، تغییرات بنیادینی به خود خواهد دید.

وی تصریح کرد، السنوار تهدید کرده است که اگر وضعیت کنونی غزه به همین منوال باقی بماند و رژیم صهیونیستی نهایتا ظرف دو ماه دیگر، اقدامات عملی و ملموس انجام ندهد، حماس و سایر گروههای فلسطینی دست به تحرکاتی خواهند زد.

بر اساس اطلاعات واصله به رأی الیوم، السنوار به گروههای فلسطینی گفت که رسما از قاهره خواسته است که وارد این مسئله شود و راهکاری پیدا کند تا صهیونیستها به تعهدات خود در توافق آتش بس عمل کنند.

السنوار همچنین تهدید کرده است که در صورت عدم اجرای تعهدات رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین نیز دور جدیدی از تنش را آغاز خواهد کرد.

وی همچنین در این دیدار، تأکید کرد که محاصره و بازسازی غزه و پرونده تبادل اسرا نیز در راستای تلاشهای باجخواهانه رژیم صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 60 روزه حماس به تل آویو درباره اجرای تعهدات

مهلت 60 روزه حماس به تل آویو درباره اجرای تعهدات