مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:552021-06-23اقتصادي

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر


ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در حالی آغاز شده که بسیاری از کسب وکارها یک و سال نیم گذشته را در کنار شرایط سخت اقتصادی و ویروس کرونا سپری کردند.

- ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در حالی آغاز شده که بسیاری از کسب وکارها یک و سال نیم گذشته را در کنار شرایط سخت اقتصادی و ویروس کرونا سپری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر که از روز گذشته در سطح ملی و استانی آغاز به کار کرده تا دهم مرداد ماه ادامه دارد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران اکوسیستم کارآفرینی کشور به استناد رسالت و وظایف ذاتی خود در امر سیاستگذاری کارآفرینی و اشتغال، ارائه فعالیت های بنیادین در مسیر توسعه پایدار و ترویج کارآفرینی را در دستور کار قرار داده است.

جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود و تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت کار برگزار شده است.

رحیم سرهنگی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار، مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص های به روز و علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر

ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر