مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-23پزشكي

واکسیناسیون دوز دوم کرونا در مشهد آغاز شد


دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله واکسن چینی سینوفارم به دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کار واکسیناسیون دوز دوم آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: محموله واکسن چینی سینوفارم به دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کار واکسیناسیون دوز دوم آغاز شده است.

حمیدرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: محموله واکسن چینی سینوفارم که حدود 100 هزار دوز است به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید و کار واکسیناسیون دوز دوم آغاز شد.

وی افزود: فراخوان دریافت واکسن برای دوز دوم انجام شده است و از مردم خواهشمندیم بدون دریافت پیامک از سمت دانشگاه علوم پزشکی برای دریافت واکسن مراجعه نکنند.

محموله جدید واکسن کووبرکت در راه مشهد رحیمی ادامه داد: علاوه بر محموله اخیر حدود 2000 عدد واکسن کووایران برکت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید که این محموله برای واکسیناسیون عموم مردم استفاده خواهد شد.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کووید-19 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به زودی محموله های دیگری از این واکسن به مشهد خواهد رسید که گروه های شغلی و در معرض خطر نیز در فهرست استفاده از این واکسن قرار خواهند گرفت، ضمن این که منتظر ابلاغ دستورالعمل مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دوز دوم کرونا در مشهد آغاز شد

واکسیناسیون دوز دوم کرونا در مشهد آغاز شد