مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-23سياسي

تأکید آیت الله رییسی بر خدمت و شایسته سالاری است


رییس مجمع بسیجیان استان همدان با بیان اینکه تأکید آیت الله رییسی بر شایسته سالاری، کار جهادی و خدمت به مردم است گفت: باید ضمن تعامل با دنیا به ویژه همسایگان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پروفسور محمدعلی زلفی گل بعداز ظهر امروز در مراسم سالروز تشکیل بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما با افتخار بسیجی هستیم و یک بسیجی همواره باید به یاد داشته باشد امنیت در کشور به خاطر عزیزانی است که از جان خود گذشتند تا از کیان و ناموس وطن دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعه هفته گذشته انتخابات سال 1400 را پشت سر گذاشتیم و از حضور پرشور مردم قدردانی می کنیم گفت: کار مسوولیت های اجرایی و مدیریت اجرایی شبیه مشعل المپیک است که قهرمانان و فروش نفت نداشته باشیم.

زلفی گل ادامه داد: بیش از 80 هزار استاد دانشگاه در کشور داریم که اگر هر کدام با یک تا سه نفر در دنیا تعامل داشته باشند و از نگاه ایران بگویند، دیگر دشمنان نمی توانند به دروغ برچسب تروریست به ایران بزنند، بلکه اذعان خواهند کرد که اینجا سرزمین عالمان است.

وی با تأکید بر اینکه اگر خود را بسازیم جامعه نیز اصلاح خواهد شد، وقت شناسی، مسئولیت پذیری، تعهد و خدمت صادقانه را از ابزارهای رشد هر جامعه ای عنوان کرد و خواستار توجه به این موارد در ظاهر معمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید آیت الله رییسی بر خدمت و شایسته سالاری است

تأکید آیت الله رییسی بر خدمت و شایسته سالاری است