مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-23اقتصادي

ایمنی زایی 93.5درصدی «کووایران برکت» در فاز دوم/ 12 کشور در صف خرید واکسن ایرانی


مدیر پروژه تولید واکسن «کوو ایران برکت» با بیان اینکه در فاز دوم خون افرادی که به آن ها واکسن تزریق شده بود، به میزان 93.

5درصد قدرت خنثی کردن ویروس کرونا را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت درباره این واکسن اظهار داشت: نتایج فاز یک این واکسن نشان داد ایمن است و نتایج فاز دوم در سنین 18 تا 75 سال نشان داد که سرم خون افرادی که به آن ها واکسن تزریق شده بود، به میزان 93.

5 درصد قدرت خنثی کردن ویروس است و میزان اثربخشی واکسن برکت پس از پایان فاز سوم مشخص می شود.

حسن جلیلی گفت: واکسن کوو ایران برکت را روی واریانت انگلیسی تست کردیم که نشان داد این واکسن روی ویروس جهش یافته انگلیسی نیز مؤثر است.

برکت به زودی در سبد واکسیناسیون کشور قرار می گیرد مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به داده های حاصل از فاز 1 و 2 مجوز مصرف اورژانسی داوطلبانه را به این واکسن کرونا داده است بنابراین این واکسن به زودی در سبد واکسیناسیون کشور قرار خواهد گرفت.

درخواست یک کشور اروپایی برای خرید واکسن کوو ایران برکت جلیلی ادامه داد: تاکنون 12 کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، آمریکای جنوبی و یک کشور اروپایی از ما درخواست کرده اند به آن ها واکسن صادر کنیم اما س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی زایی 93.5درصدی «کووایران برکت» در فاز دوم/ 12 کشور در صف خرید واکسن ایرانی

ایمنی زایی 93.5درصدی «کووایران برکت» در فاز دوم/ 12 کشور در صف خرید واکسن ایرانی