مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-23اقتصادي

تاسیس کانون توسعه فناوری در صنعت لوازم خانگی


کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار برای ایجاد تحول فناورانه در صنعت لوازم خانگی تاسیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به  حمایت کرد.

این کانون  که با حضور بسیاری از چهره های سرشناس صنفی و تولیدی این حوزه تشکیل شد، ماموریت یافت تا در راستای توسعه دامنه نفوذ هر چه بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور در این صنعت بکوشد و برای افزایش هم افزایی میان دو نهاد دانشگاه و صنعت، تلاش کند.

با توجه به این موضوع که صنعت لوازم خانگی دارای تغییرات بسیار سریعی است و هر روز محصولات جدیدتری به بازار می آید، لازم است که کارخانجات تولیدی دارای بعد فناورانه بسیار قوی باشند، این مسئله نیز محقق نمی شود، مگر از طریق ایجاد اشتراک منافع و گسترش همکاری میان شرکت های دانش بنیان و فناور از یک سو و صنایع این حوزه از طریف دیگر.

عبدالرضا مجدالدین مدیرکل دفتر کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مراسمی که برای تصویب اساسنامه، انتخاب هیئت مدیره و آغاز به کار رسمی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار، برگزار شد، بر لزوم نقش هماهنگ ساز این کانون تاکید کرد و از اعضای آن خواست تا فعالیت در حوزه تجاری سازی طرح های فناورانه را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس کانون توسعه فناوری در صنعت لوازم خانگی

تاسیس کانون توسعه فناوری در صنعت لوازم خانگی