مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23بين الملل

20 ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند


20 نفر از زندانیان ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان با حضور جمعی از مقامات محلی و قضایی دو کشور در محل پل مرزی آستارا به کشور منتقل شدند.

- ، انتقال 20 تبعه ایرانی محبوس در زندان های کشور جمهوری آذربایجان ظهر چهارشنبه و بر اساس موافقت نامه مبادله مجرمان بین دو کشور ایران و آذربایجان و پیگیری های سفارت ایران در باکو، همکاری اداره کل امور ایرانیان خارج از کشور، وزارت امور خارجه و همچنین وزارت دادگستری ایران انجام شد.

در جریان این مبادله 20 ایرانی زندانی در بند جمهوری آذربایجان تحویل مسئولان قضایی، انتظامی، مرزبانی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران شدند تا باقی دوران محکومیت خود را در ایران سپری کنند.

در جریان این انتقال که نماینده وزارت امور خارجه در استان گیلان و مسئولان دادگستری، امنیتی، انتظامی، مرزبانی و زندان عمومی شهرستان مرزی بندر آستارا نیز حضور داشتند، 11 زندانی مرد و 9 زندانی زن ایرانی تحویل گرفته شده از جمهوری آذربایجان بلافاصله توسط یک دستگاه اتوبوس به زندان حویق در حد فاصل شهرستان آستارا و تالش منتقل شدند تا پس از طی مرحله قرنطینه بهداشتی و سلامت، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع امنیتی و قضایی مرتبط شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند

20 ایرانی محبوس در زندان های جمهوری آذربایجان به کشور منتقل شدند