مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-23اقتصادي

80 درصد آموزش های فنی وحرفه ای منجر به ایجاد اشتغال می شود


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین گفت: حدود 80 درصد آموزش های سازمان فنی وحرفه ای استان قزوین به اشتغال منجر شده است که این آمار موجب شده تا 100 درصد امتیاز اشتغال زایی در حوزهٔ آموزش های اشتغال زا را کسب کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محسن مددی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین گفت: در سال 1400، میزان 204 هزار نفرساعت آموزش برای زندانیان در نظر گرفته شده که حدود 1 هزار و 900 نفر را شامل می شود، هدف از این کار کاهش میزان مراجعه مجدد زندانیان به زندان است که این آمار حدود 3 درصد است.

وی افزود: حدود 75 درصد از زندانیان فاقد مهارت شغلی هستند، لذا با پیش بینی دوره های آموزشی و ارتقای سطح مهارت شغلی برای زندانیان تلاش داریم تا زمینهٔ اشتغال آنان را فراهم کرده و از مراجعهٔ مجدد آنان به زندان جلوگیری شود.

مددی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری توجه بیشتری به مناطق روستایی داشته ایم، به نحوی که عملکرد خود را از 7 درصد به 20 درصد رسانده ایم و آموزش های روستایی جزو برنامه های دارای اولویت سازمان آموزش فنی وحرفه ای شده اند.

این مسؤول عنوان کرد: صدور مجوز آموزشگاه ها در بخش روستایی نیز افزایش یافته و حضور مربیان رسمی در روستاها ارتقا داده شده و خوشبختانه فعالیت های آموزشی خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد آموزش های فنی وحرفه ای منجر به ایجاد اشتغال می شود

80 درصد آموزش های فنی وحرفه ای منجر به ایجاد اشتغال می شود