مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23سياسي

منتخبان جدید شورای اسلامی شهر مسیر تحول را ادامه دهند


استاندار قم با قدردانی از افتتاح پروژه های شهر در طرح قم در مسیر تحول خواستار ادامه این تحول توسط منتخبان جدید شورای اسلامی شهر شد.

- ایسنا/قم استاندار قم با قدردانی از افتتاح پروژه های شهر در طرح"قم در مسیر تحول" خواستار ادامه این تحول توسط منتخبان جدید شورای اسلامی شهر شد.

بهرام سرمست امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی، افتتاح و بهره برداری چهار پروژه زیست محیطی شهرداری قم که در سومین چهارشنبه افتتاح پروژه های شهری قم در راستای طرح “قم در مسیر تحول” برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه 28 خرداد 1400 ، این انتخابات را یک آزمون و حماسه بزرگ دانست و اظهار داشت: این مهم با مشارکت خوب مردم فهمیم قم برگزار شد، به منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر تبریک عرض کرده و از نامزدهای انتخاباتی که برای ارائه برنامه ها و جلب مشارکت حداکثری تلاش کردند قدردانی می کنیم.

استاندار قم سیاست مدیریت استان در باب انتخابات و در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب را تضمین امنیت و سلامت انتخابات عنوان کرد و گفت: تلاش تمام عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و تمام افرادی که سر صندوق حاضر شدند، برگزاری انتخابات باشکوه بود و به نوعی تلاش کردند تا حماسه بزرگ رقم زده شود و ُمر قانون در مسائل انتخاباتی اجرا شود که خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان جدید شورای اسلامی شهر مسیر تحول را ادامه دهند

منتخبان جدید شورای اسلامی شهر مسیر تحول را ادامه دهند