مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23بين الملل

کاخ سفید در تدارک گفتگوی تلفنی بایدن-شی جینپینگ است


روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، دولت آمریکا قصد اجرای یک مرحله جدید در روابط با چین از جمله با تعاملات سطح بالاتر میان مقامهای دو کشور نظیر گفتگوی تلفنی میان جو بایدن و شی جینپینگ را دارد.

- روزنامه فایننشال تایمز امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، دولت آمریکا قصد اجرای یک مرحله جدید در روابط با چین از جمله با تعاملات سطح بالاتر میان مقامهای دو کشور نظیر گفتگوی تلفنی میان جو بایدن و شی جینپینگ را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل ماه ژوئن، جیک سالیون، مشاور امنیت ملی آمریکا اظهار کرد، کاخ سفید هنوز برنامه ای برای برگزاری نشست میان جو بایدن رییس جمهور آمریکا و شی جینپینگ رییس جمهور چین ندارد اما امکان گفتگوی آنها در حاشیه اجلاس گروه 20 را رد نکرد.

بر اساس گزارش فایننشال تایمز، واشنگتن سازماندهی یک گفتگوی تلفنی میان بایدن و شی جینپینگ که دومین تعامل رییس جمهور آمریکا با همتای چینی اش از زمان رسیدن به ریاست جمهوری در ماه ژانویه خواهد بود در نظر می گیرد.

همچنین فایننشال تایمز گزارش کرد، دولت بایدن همچنین در حال بحث بر سر نشست احتمالی میان آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و وانگ یی وزیر خارجه چین در حاشیه اجلاس چند روز دیگر گروه 20 در ایتالیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید در تدارک گفتگوی تلفنی بایدن-شی جینپینگ است

کاخ سفید در تدارک گفتگوی تلفنی بایدن-شی جینپینگ است