مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23سياسي

کاهش روند تولید پرونده با افتتاح شعبه تخصصی «سوخت»


رییس صنف جایگاه داران سوخت در مراسم افتتاح شعبه تخصصی شورای حل اختلاف تهران ویژه رسیدگی به دعاوی مرتبط با اماکن فروش و عرضه سوخت گفت: افتتاح این شعبه سبب کاهش روند تولید پرونده شده است.

- به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران در خجسته سالروز میلاد با سعادت امام رئوف (ع) و مصادف با اولین روز از هفته قوه قضاییه مراسم افتتاح شعبه تخصصی شماره 2639 شورای حل اختلاف تهران ویژه رسیدگی به دعاوی مرتبط با اماکن فروش و عرضه سوخت با حضور آقای دکتر مهدوی معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورای حل اختلاف استان تهران و دیگر مقامات و مسئولین محترم در محل دفتر مرکزی انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده های نفتی کشور برگزار گردید.

اسدالله قلی زاده، رییس صنف جایگاه داران سوخت در جمع مسئولین قضایی، کارشناسان و پیشکسوتان عرصه توزیع سوخت با تقدیر و تشکر از قوه قضاییه به جهت ابتکار ایجاد شعب تخصصی شورای حل اختلاف اظهار کرد: رسیدگی به دعاوی مرتبط با موضوعات تخصصی در شعب ویژه آن باعث افزایش سرعت و کیفیت در رسیدگی ها گردیده و تولید پرونده در دستگاه قضایی کاهش می یابد.

وی در ادامه با بیان کرد: ما با قدمت بیش از 50 سال تجربه فعالیت در این عرصه و بهره مندی از کارشناسان و متخصصین تصمیم گرفتیم با حمایت قوه قضاییه سهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش روند تولید پرونده با افتتاح شعبه تخصصی «سوخت»

کاهش روند تولید پرونده با افتتاح شعبه تخصصی «سوخت»