مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-23اقتصادي

هرج و مرج قیمت ها در بازار آب معدنی در یزد


قیمت آب معدنی و آب آشامیدنی در یزد طی هفته های اخیر به صورت متوالی روند افزایشی را طی می کند به گونه ای در همین مدت کمتر از یک ماه، قیمت یک بطری نیم لیتری آب معدنی با افزایش دو برابری از 1500 به 3000 تومان رسیده و در این میان نیز متاسفانه متولیان بازار پاسخگو نیستند.

- ایسنا/یزد قیمت آب معدنی و آب آشامیدنی در یزد طی هفته های اخیر به صورت متوالی روند افزایشی را طی می کند به گونه ای در همین مدت کمتر از یک ماه، قیمت یک بطری نیم لیتری آب معدنی با افزایش دو برابری از 1500 به 3000 تومان رسیده و در این میان نیز متاسفانه متولیان بازار پاسخگو نیستند.

گرمای کم سابقه امسال گریبان استان های خشک و سوزانی مانند یزد را از همان هفته های ابتدایی سال 1400 گرفته و این روزها با ورود به فصل تفتیده ی تابستان رخ تازه ای به خود گرفته به طوری که یزدی ها از هر روشی برای فرار از این گرما بهره می گیرند.

بسیاری از مردم را در این روزها، بطری آب به دست در حال تردد در شهر می بینیم و شاید همین موضوع دلالان را به تحرک در این بخش سوق داده تا در هفته های اخیر شاهد نوعی هرج و مرج در بازار انواع آب معدنی و آب آشامیدنی و افزایش بی رویه قیمت ها باشیم.

علی دهقان یکی از فروشندگان یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این مورد می گوید: مدتی است که آب آشامیدنی و معدنی هر هفته 500 تومان افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرج و مرج قیمت ها در بازار آب معدنی در یزد

هرج و مرج قیمت ها در بازار آب معدنی در یزد