مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-23سياسي

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: تشکیل امت اسلامی هدف اساسی انقلاب اسلامی بود که امروز دستخوش حزب گرایی شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: تشکیل امت اسلامی هدف اساسی انقلاب اسلامی بود که امروز دستخوش حزب گرایی شده است.

سردار مهدی ظفری چهارشنبه 2 تیرماه در مراسم تجلیل از خانواده سردار شهید علیرضا حاج بابایی به عنوان شهید شاخص سال همدان، اظهار کرد: باید از تمامی برگزارکنندگان این مراسم که کار نمادین در مسیر ارزش های جامعه است تقدیر به عمل آورد.

وی با بیان اینکه گاهی ما تحت تأثیر شرایط جامعه و فراز و فرودهای آن از مسیر خارج می شویم، افزود: خانواده شهید حاج بابایی در طول این چهل سال، ثابت قدم بوده اند و همراه با شهدا و جامعه ثبات فکری خود را نیز نشان داده اند.

ظفری بیان کرد: همه می دانیم بین قرارگاه عملیاتی و قرارگاه امنیتی تفاوت وجود دارد و قرارگاه عملیاتی یک قرارگاه دفاعی است که وظیفه دفاع از مرزها را برعهده دارد اما قرارگاه امنیتی، امنیت داخلی مناطقی که دچار مشکل هستند را برقرار می کند.

وی با اشاره به یکی از پدران شهدای قرارگاه امنیتی شهید کاظمی در کردستان، اضافه کرد: در سال 92 در یک قرارگاه امنیتی در منطقه کردستان یکی از یگان های تیپ 4 انصار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود

هدف از انقلاب، تشکیل امت اسلامی در جهان بود