مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-23اقتصادي

اقتصاد ایران با یک اورژانس رفتن درست نمی شود!


رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیم گیران کلان اقتصادی کشور باید به این جمع بندی برسند که به جای راهکارهای کوتاه مدت، اصلاح ساختاری در دستور کار قرار گیرد.

- رییس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیم گیران کلان اقتصادی کشور باید به این جمع بندی برسند که به جای راهکارهای کوتاه مدت، اصلاح ساختاری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق بازرگانی ایران در هفته های گذشته و در چارچوب برنامه های انتخاباتی بارها از لزوم برنامه ریزی کلان برای برون رفت اقتصاد کشور از شرایط فعلی سخن گفته و در این مجموعه حتی طرح پیشنهادی خود به دولت سیزدهم را نیز رسما منتشر کرده است.

غلامحسین شافعی – رییس اتاق بازرگانی ایران – در ادامه اظهارنظرهای فعالان بخش خصوصی درباره مسیر پیش روی اقتصاد ایران در سال های آینده گفت: بررسی شرایط اقتصادی کشور در قریب به نیم قرن اخیر، یک سیکل معیوب و تکرار شونده از اشتباهاتی را نشان می دهد که ماحصل آن ها، مشکلاتی همچون تورم، رشد نرخ بیکاری، عدم ثبات اقتصادی، فقر پایدار و نابرابری های بالا در اجتماع بوده است و از منظر کلان نیز، رشد اقتصادی ایران در 10 سال گذشته تقریباً صفر بوده است.

بارها در باب این چالش ها سخن گفته ایم اما اصلاحی حاصل نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ایران با یک اورژانس رفتن درست نمی شود!

اقتصاد ایران با یک اورژانس رفتن درست نمی شود!