مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-23سياسي

بازشماری آرای انتخابات شورای شهر گیلانغرب


فرماندار گیلانغرب از بازشماری آرای انتخابات شورای شهر گیلانغرب خبر داد.

- اظهار کرد: با اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر گیلانغرب برخی از نامزدهای شورای شهر نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند که پس از بررسی لازم و اخذ گزارشات هیأت اجرایی و بازرسی موضوع در نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مهلت قانونی ثبت اعتراض به نتایج انتخابات، افزود: بر اساس گزارشات و اعتراضات ثبت شده در مهلت قانونی مقرر شد صندوق های مورد اعتراض نامزدهای معترض بازگشایی و آرای این صندوق ها بازشماری شوند.

فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: بازشماری آرا با حضور هیأت های اجرایی، نظارت و نامزدهای معترض شروع شده و در صورت لزوم کل صندوق ها بازشماری خواهند شد و مردم اطمینان داشته باشند با دقت تمامی موارد بررسی و آنچه که قانون تعیین کرده اجرا خواهد شد.

گفتنی است که انتخابات شورای شهر گیلانغرب با رقابت 47 نفر نامزد در 28 خرداد 1400 برگزار شد که در این انتخابات از مجموع 18 هزار و 370 رأی صحیح مأخوذه، آقایان عباس وکیل نیا با چهار هزار و 544 رأی، فریاد پرهوده با سه هزار و 679 رأی، امیر آزادی با سه هزار و 408 رأی، علیرضا آزادی با سه هزار و 65 رأی و علی الفتی با 2 هزار و 788 رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب و آقایان بهادر اردشیری با 2 هزار و 728


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری آرای انتخابات شورای شهر گیلانغرب

بازشماری آرای انتخابات شورای شهر گیلانغرب