مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-23اجتماعي

عملیات طرح عمرانی آزاد راه اراک - خرم آبادموقف شد


رییس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی خبر داد.

- به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمد پور شمس گفت: با شروع اجرای عملیات احداث آزاد راه اراک -خرم آباد از مراحل آغاز این پروژه، رعایت ایمنی ترافیک، مورد تاکید پلیس راه استان قرار گرفت و در بازدیدهای تخصصی کارشناسان پلیس راه، ایرادات در مراحل اجرای کار احصا و به پیمانکار اعلام شد.

وی با اشاره با ماده 212 آیین نامه راهنمایی و رانندگی بیان کرد: بنا بر این قانونی اشخاص که به هرنوع و عنوان روی راه های عمومی کار می کنند موظفند پیش از شروع عملیات، علائم ایمنی عبور و مرور را بر اساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه ها که به تأیید مسئولین مرتبط می رسد در محل نصب و از علائم هشداردهنده استفاده کنند و در غیر این صورت مأمورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظفند از کار آنان جلوگیری به عمل آورند.

رییس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: در مراحل اجرای عملیات احداث آزادراه اراک - خرم آباد، ایرادات در بحث ایمنی و خطرات احتمالی برای رانندگان عبوری به علت اختلاف سطح موجود و وجود موانع زیاد ناشی از عملیات عمرانی احصاء شد که مراتب به منظور رفع این مشکلات که تبعات کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات طرح عمرانی آزاد راه اراک - خرم آبادموقف شد

عملیات طرح عمرانی آزاد راه اراک - خرم آبادموقف شد