مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23سياسي

دادگاه باید آخرین راه حل باشد


یکی از سیاست هایی که در مرکز توسعه حل اختلاف پیگیری شده این است که تا می توانیم کاری کنیم که امر قضاوت رسمی مورد نیاز قرار نگیرد و کمتر به سمت دادگاه ها حرکت کنیم.

- رییس مرکز توسعه حل اختلاف گفت: یکی از سیاست هایی که در مرکز توسعه حل اختلاف پیگیری شده این است که تا می توانیم کاری کنیم که امر قضاوت رسمی مورد نیاز قرار نگیرد و کمتر به سمت دادگاه ها حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ححت الاسلام والمسلمین هادی صادقی رییس مرکز توسعه حل اختلاف در آیین افتتاح سازمان داوری تعاون ، مرکز داوری و میانجی گری صنعت و معدن و مرکز داوری هدایت با تبریک ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضاییه، گفت: توفیقی است که در هفته قوه قضاییه شاهد افتتاح سه سازمان داوری مهم باشیم و دو بخش آن در دو حوزه مهم اقتصادی است یکی تعاون که شاید 20 میلیون عضو تعاونی های کشور باشند و از طرف دیگر صنعت و معدن که گستره وسیعی دارد و جمع فراوانی از اهالی تولید را تحت پوشش خود قرار می دهد و یک بخش فرهنگی هدایت نیز وجود دارد که فرهنگ و اقتصاد باهم همراه شدند.

صادقی ادامه داد: داوری سازمانی را همه می شناسند و هنگامی که مرکزی عهده دار امر داوری می شود این سازمان داوری شکل می گیرد و در این هفته مهم توفیقی حاصل شد تا بتوانیم اولین سازمان های داوری که با اختیار و توافق و مشارکت جمع تخصصی حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه باید آخرین راه حل باشد

دادگاه باید آخرین راه حل باشد