مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-23سياسي

همه ظرفیت ها برای برگزاری کنکور سراسری در ایذه استفاده شود


ایذه فرماندار شهرستان ایذه بر اهمیت کنکور سراسری تأکید کرد و گفت: از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در این شهرستان استفاده می کنیم.

- ، حسن نبوتی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه آموزش و پرورش شهرستان ایذه که با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد، بیان کرد: کنکور یک رقابت علمی است و انتظار می رود در این رقابت علمی که سرنوشت فرزندان ما را مشخص می کند، مسئولان از دل و جان برای برگزاری کنکور در نهایت آرامش، امنیت و سلامت تلاش و جهادگرانه عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور است افزود: این دانش آموزان 12 سال تلاش کردند و خانواده ها و معلمان نیز ساعت ها بلکه سال ها زحمت کشیدند که ثمره کارشان آن روز به بار بنشیند.

نبوتی با تأکید بر اینکه هیچ حوزه ای نباید مشکل سرمایشی داشته باشد یادآور شد: دستگاه های دولتی و دانشگاه ها مکلف هستند که از تمام ظرفیت و امکانات برای برگزاری کنکور سراسری استفاده کنند.

فرماندار شهرستان ایذه اضافه کرد: ادارات خدمات رسان نیز اقدامات لازم را برای ارائه خدمات در روز برگزاری آزمون انجام دهند.

وی ادامه داد: شهرستان ایذه در رقابت های کنکور جزو شهرستان های افتخارآمیز است و امید می رود که نتایج این زحمات امسال نیز باعث دستاوردهای علمی برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای برگزاری کنکور سراسری در ایذه استفاده شود

همه ظرفیت ها برای برگزاری کنکور سراسری در ایذه استفاده شود