مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23اقتصادي

مرکز ناباروری جنوب در لامرد راه اندازی می شود


مرکز ناباروری جنوب با اختصاص اعتبار اولیه 8 میلیارد ریالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لامرد راه اندازی می شود.

- لامرد- مرکز ناباروری جنوب با اختصاص اعتبار اولیه 8 میلیارد ریالی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لامرد راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 93 به رؤسای سه قوه و تاکید بر ضرورت افزایش زاد و ولد و درمان ناباروری مردان و زنان و تقویت نهادها و مؤسسات حمایتی ذی ربط، خواستار راه اندازی این مرکز در لامرد شد.

در این نامه آمده است: بسیاری از شهرستان های اطراف، فاقد حتی یک مرکز درمان ناباروری هستند و افراد ساکن در این مناطق که عمدتاً از اقشار ضعیف و محروم به شمار می روند و در تأمین هزینه های درمان خود هم با مشکلات فراوانی مواجهند، ناچار به صرف هزینه و وقت مازاد و سفر به سایر نقاط کشور برای درمان می باشند.

در ادامه این نامه با اشاره به شناسایی 400 زوج نا بارور مستضعف در سال گذشته که نیازمند کمک مالی بوده ودر سطح حوزه انتخابیه لامرد و مهر شناسایی شده اند، و راه اندازی بیمارستان جدید و بلا استفاده ماندن ساختمان بیمارستان قبلی به همراه برخی تجهیزات، پیشنهاد شده است مرکز درمان ناباروری جنوب در این ساختمان راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ناباروری جنوب در لامرد راه اندازی می شود

مرکز ناباروری جنوب در لامرد راه اندازی می شود