مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23سياسي

تحویل 31 سری جهیزیه به نیازمندان توسط خیریه معراج النور در استان مرکزی


با همیاری خیرین و داوطلبین مرکز نیکوکاری معراج النور 31 سری جهیزیه به مددجویان این مرکز در مراسمی با حضور مسوولین کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز در مراسمی با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) با همیاری خیرین و تلاش مسوولان و داوطلبین مرکز نیکوکاری معراج النور  31 سری جهیزیه شامل 5 وسیله اصلی با مبلغ 680 میلیون تومان خریداری و به مددجویان این مرکز تحویل داده شد.

عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در این مراسم گفت: مرکز نیکوکاری معراج النور از بین 250 مرکز خیریه استان جزء معدود مراکزی است که بدون حاشیه و به بهترین نحو ممکن فعالیت دارد.

وی ادامه داد: این مرکز بدون خیچ گونه چشم داشت و در سکوت کار انجام می دهد و همین نیتت خالصانه موفقیت این مرکز در کمک به نیازمندان را محقق ساخته است.

وی با اشاره به فعالیت های این مرکز که شامل طبخ غذا در آشپزخانه و فروش به نفع نیازمندان، شناشایی افراد و خانواده  های نیازمندان، تهیه جهیزیه و.

است، گفت: امروز با همت خیرین و تلاش مسئولین این مرکز 31 سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اصلی با مبلغ حدود 680 میلیون تومان جمع اوری و به گروه هدف اعطا می شود که اقدام بسیار ازشمند و بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 31 سری جهیزیه به نیازمندان توسط خیریه معراج النور در استان مرکزی

تحویل 31 سری جهیزیه به نیازمندان توسط خیریه معراج النور در استان مرکزی