مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23حوادث

برتری یگان حفاظت محیط زیست فارس در کشور


یگان حفاظت محیط زیست استان فارس موفق به کسب جایگاه نمونه کشوری شد.

- ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس به عنوان فرمانده نمونه کشوری، به همراه چهار نفر از محیط بانان استان فارس به عنوان محیط بان نمونه ملی مورد تشویق قرار گرفتند.

در مراسمی که در سازمان حفاظت محیط زیست در تهران برگزار شد، یگان حفاظت محیط زیست فارس با فرماندهی نصرت الله دهقانی و با تلاش ها و زحمات شبانه روزی سبزجامگان این استان موفق به کسب رتبه برتر در سراسر کشور شد.

در این مراسم نصرت الله دهقان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس به عنوان فرمانده نمونه ملی، مجتبی پولادی به عنوان محیط بان نمونه ملی و همچنین مهرزاد توکلی، علی افتخار نیا، ابراهیم شیبانیان به عنوان محیط بانان نمونه کشوری شناخته شده و لوح سپاس خود را از عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست دریافت کردند.

یگان حفاظت محیط زیست فارس در سال 1399 تعداد هزار و 204 قبضه انواع سلاح مجاز و غیر مجاز کشف و ضبط کردند که با توجه به تعداد کشف شده در سال 1398 با رقم هزار و13 قبضه انواع سلاح مجاز و غیر مجاز افزایش چشمگیری داشته است.

تعداد تخلف کشف شده در سال 1399 برابر با 1550 مورد بوده که نسبت به یکساله مشابه 1398 که این تعداد 820 مورد بوده است افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری یگان حفاظت محیط زیست فارس در کشور

برتری یگان حفاظت محیط زیست فارس در کشور