مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-23اقتصادي

درخواست برای افزایش ساعت فعالیت کتابخانه های عمومی خوزستان


مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: از اداره کل مدیریت بحران درخواست کردیم که به دلیل در پیش بودن کنکور سراسری و ارشد، زمان فعالیت کتابخانه های استان تا 9 مرداد ماه افزایش پیدا کند و در شهرهای زرد از ساعت 7: - ایسنا/خوزستان مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: از اداره کل مدیریت بحران درخواست کردیم که به دلیل در پیش بودن کنکور سراسری و ارشد، زمان فعالیت کتابخانه های استان تا 9 مرداد ماه افزایش پیدا کند و در شهرهای زرد از ساعت 7:30 تا 19 باشد.

عباس حسین زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه فعالیت کتابخانه های استان توضیح داد: براساس بخشنامه ای که استانداری به همه دستگاه های اجرایی از جمله کتابخانه ها ابلاغ کرده، سازمان آب و برق مصرف برق دستگاه های اجرایی را رصد می کند.

با توجه به این که حداقل هشت تا 10 کولر در کتابخانه ها استفاده می شود، بنابراین دستگاه ما با تذکر سازمان آب و برق مواجه شد.

این مساله باعث شد که فعالیت کتابخانه ها از ساعت 7:30 تا 12:30 مطابق با فعالیت ادارات باشد، اما ما به این اکتفا نکردیم و مکاتبه ای با اداره کل مدیریت بحران انجام دادیم و درخواست کردیم که به دلیل برگزاری کنکور سراسری و ارشد زمان فعالیت کتابخانه های استان تا 9 مرداد ماه افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برای افزایش ساعت فعالیت کتابخانه های عمومی خوزستان

درخواست برای افزایش ساعت فعالیت کتابخانه های عمومی خوزستان