مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-23سياسي

4 محیط بان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


همزمان با ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی از 2 محیط بان نمونه کشوری و 2 محیط بان نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد همزمان با ولادت امام رضا (ع) با حضور مسئولین ارشد کشوری و استانی از 2 محیط بان نمونه کشوری و 2 محیط بان نمونه استانی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

سید اسدالله هاشمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تجلیل از زحمات شبانه روزی تمامی محیط بانان و تبریک امام رضا(ع) و روز محیط بان گفت: از نظر بنده تمامی محیط بانان استان نمونه و قابل تقدیر هستند زیرا وظیفه ای که محیط بانان انجام می دهند، دفاع از سرمایه نسل های حال و آینده است.

وی بر رعایت اخلاق توسط محیط بانان و کارکنان تاکید و اظهارکرد: همه محیط بانان اخلاق مداری تعصب و تعهد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم در کنار هم به اهداف عالیه سازمان دست یابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی بیان کرد: محیط بانان نمونه هر استان براساس شاخص های عملکرد، پرونده های مکشوفه و تشویقی های سازمانی کشوری و استانی انتخاب و سپس افراد برتر بر اساس کسب امتیازات بالا انتخاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 محیط بان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

4 محیط بان نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند