مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23اجتماعي

970 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند


مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری، 970 نفر به دو روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب آموزش و پرورش استان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمدالله اژدری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون جدید استخدام آموزش و پرورش در سال 1400 اظهار داشت: در این آزمون که اطلاعیه ثبت نام آن به زودی توسط سازمان سنجش منتشر می شود، 545 نفر جذب آموزش و پرورش استان می شوند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد 215 نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، 10 نفر آموزگار مدارس استثنایی، 165 نفر دبیر، 69 هنرآموز و استادکار و 86 نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می شوند.

اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال 99 منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت نام کنند.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، 425  سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

970 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند

970 نفر در آموزش و پرورش بوشهر استخدام می شوند