مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23سياسي

آغازبکار نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در اردبیل


همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در محل این کارخانه آغاز بکار کرد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با میلاد حضرت امام رضا(ع) نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در محل این کارخانه آغاز بکار کرد.

انور حجازی نیا مدیرعامل شرکت سبلان پارچه دوم تیرماه در این مراسم با بیان اینکه احیای شرکت سبلان پارچه مدیون اجرای عدالت توسط آیت الله رییسی است، گفت: سبلان پارچه دوستدار محیط زیست است و تولیدات آن با رعایت تمامی استانداردهای جهانی مرتبط با صنعت پوشاک و رعایت اصول محیط زیستی تولید می شود.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل تولید در سبلان پارچه از پنبه مزرعه گرفته تا ریسندگی و رنگرزی و تولید پوشاک باکیفیت، درون کارخانه انجام می پذیرد، ادامه داد: محصولات این کارخانه جزو اولین های کیفیت در جهان بوده و بهترین جنس را با بهترین طراحی الهام گرفته از فرهنگ بومی و تلفیق با فرهنگ جهانی تولید و به دنیا ارائه می کند.

حجازی با بیان اینکه ماشین آلات سبلان پارچه از کشورهای مطرح اروپایی در صنعت نساجی وارد شده و این شرکت جهت کسب علم و دانش حتی با مخالفان هم مسالمت آمیز برخورد کرده است، تصریح کرد: پیام سبلان پارچه به دنیا دوستی با بشریت است و این شرکت دوستدار صلح و خدمت به بشریت بوده و بنده خود را خدمتگزار مجموعه دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازبکار نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در اردبیل

آغازبکار نمایشگاه دائمی فروش تولیدات سبلان پارچه در اردبیل