مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-23پزشكي

محققان اثرات تزریق همزمان واکسن کووید-19 و آنفلوانزا را بررسی می کنند


در حالی که سرویس سلامت همگانی(NHS) خود را برای افزایش احتمالی موارد ابتلا به آنفلوانزا در فصل زمستان آماده می کند، محققان می خواهند بدانند که آیا می توان واکسن آنفلوانزا و کووید_19 را به طور همزمان تزریق کرد؟ - در حالی که سرویس سلامت همگانی(NHS) خود را برای افزایش احتمالی موارد ابتلا به آنفلوانزا در فصل زمستان آماده می کند، محققان می خواهند بدانند که آیا می توان واکسن آنفلوانزا و کووید_19 را به طور همزمان تزریق کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، به گفته ی متخصصان، تزریق همزمان دو واکسن می تواند منابع ارزشمندی برای سرویس سلامت همگانی ذخیره کند و از ملاقات های غیرضروری پزشکی جلوگیری کند.

آدام فین(Adam Finn) پروفسور اطفال در دانشکده پزشکی بریستول و یکی از اعضای کمیته ی مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی(JCVI) می گوید: تزریق همزمان دو واکسن کار دشواری نیست.

ما این کار را برای کودکان انجام می دهیم اما برنامه ریزی دو زمان جداگانه برای تزریق واکسن ها موجب صرف منابع و زمان زیادی می شود.

از زمان شروع همه گیری کووید-19 که از ووهان چین در سال 2019 آغاز شد، استفاده از ماسک، قرنطینه و رعایت فاصله اجتماعی نه تنها باعث کاهش ابتلا به کووید-19 شد بلکه از ابتلا به سایر بیماری های تنفسی مانند آنفلوانزا جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان اثرات تزریق همزمان واکسن کووید-19 و آنفلوانزا را بررسی می کنند

محققان اثرات تزریق همزمان واکسن کووید-19 و آنفلوانزا را بررسی می کنند