مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-23اقتصادي

نگرانی مشتریان ایرانی در اجاره خودرو


اجاره خودرو بدون راننده می تواند برای ما در بعضی اوقات بسیار سودمند باشد، مثلا در زمانی که با هواپیما به شهر دیگری برای کار یا سیاحت سفر می کنید و به دلایل مشخص نمی خواهید از خودروهای عمومی و تاکسی استفاده نمایید، - آیا می توانیم در ایران، خودرو بدون راننده را بدون نگرانی اجاره کنیم؟ اجاره خودرو بدون راننده می تواند برای ما در بعضی اوقات بسیار سودمند باشد، مثلا در زمانی که با هواپیما به شهر دیگری برای کار یا سیاحت سفر می کنید و به دلایل مشخص نمی خواهید از خودروهای عمومی و تاکسی استفاده نمایید، اجاره خودرو شخصی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

اما آیا واقعاً اجاره خودرو برای ما به همین راحتی و بدون ریسک است؟ البته که خیر ، باید بدانید بسیاری از افراد سودجو خصوصا در شهرهای پرتردد و سیاحتی از خودروی اجاره ای بعنوان ابزاری برای شکار افراد بی اطلاع استفاده می نمایند.

چه بسا بسیاری از آنها منتظر کوچکترین تصادف مشتری می باشند که علاوه بر هزینه تعمیرات چند برابری ، هزینه هنگفتی را بابت افت قیمت خودروی خود از شما طلب نمایند.

پس آیا با وجود چنین افرادی امکان اجاره خودرو بدون دردسر در این کشور وجود دارد؟ جواب بله است ، اما چطور ؟ در ادامه تمام نکات کلیدی که در اجاره خودروی بدون راننده می بایست دقت کنیم آورده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مشتریان ایرانی در اجاره خودرو

نگرانی مشتریان ایرانی در اجاره خودرو