مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-23سياسي

سردار نایینی: انتخابات خرداد 1400 انقلاب اسلامی را بار دیگر واکسینه کرد


رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه انتخابات خرداد 1400، انقلاب اسلامی را یک بار دیگر واکسینه کرد، افزود: رأی در شرایط جنگ نرم معنای متفاوت و ارزش راهبردی دارد و یک تودهنی محکم به جبهه ضد مشارکت و تفکر لیبرالی در اداره کشور بود.

- رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با بیان اینکه انتخابات خرداد 1400، انقلاب اسلامی را یک بار دیگر واکسینه کرد، افزود: رأی در شرایط جنگ نرم معنای متفاوت و ارزش راهبردی دارد و یک تودهنی محکم به جبهه ضد مشارکت و تفکر لیبرالی در اداره کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از تارنمای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، دکتر علی محمد نایینی در جلسه شورای راهبردی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد، پدیده ای منحصربه فرد، بی نظیر و به تعبیر مقام معظم رهبری حماسه ای شورانگیز بود.

* انتخابات 28 خرداد منحصربه فرد بود وی با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد منحصربه فرد بود زیرا آنچه اتفاق افتاد مقابله با جبهه ضد مشارکت بود، تصریح کرد: پدیده محوری این انتخابات، مشارکت برای مقابله با جبهه ضد مشارکت بود.

مقابله با جبهه ای کاملاً سازمان یافته که از حدود یک سال قبل عملیات هدفمند و از پیش طراحی شده خودش را با هدف مشروعیت زدایی از نظام مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نایینی: انتخابات خرداد 1400 انقلاب اسلامی را بار دیگر واکسینه کرد

سردار نایینی: انتخابات خرداد 1400 انقلاب اسلامی را بار دیگر واکسینه کرد