مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-23ورزشي

هفت خان در انتظار سپاهان، پرسپولیس و استقلال


پرسپولیس، سپاهان و استقلال به عنوان سه تیم نخست جدول رده بندی لیگ برتر، هفت خان رستم را پیش رو دارند و باید با انجام هفت دیدار، سرنوشتشان در رقابت های لیگ بیستم را رقم بزنند.

- پرسپولیس، سپاهان و استقلال به عنوان سه تیم نخست جدول رده بندی لیگ برتر، هفت خان رستم را پیش رو دارند و باید با انجام هفت دیدار، سرنوشتشان در رقابت های لیگ بیستم را رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالاخره با برگزاری دیدار فولاد و نفت مسجد سلیمان تعداد بازی تمامی تیم های لیگ برتر به عدد 23 رسید تا جدول رده بندی شکل و شمایل بهتری پیدا کند.

در این شرایط که اما و اگرهای بازی های عقب افتاده وجود ندارد، راحت تر می توان راجع به مسیر تیم ها تا پایان رقابت های لیگ برتر صحبت کرد و به همین دلیل می خواهیم به سراغ جذاب ترین مسیر لیگ یعنی مسیر قهرمانی برویم.

در حال حاضر سپاهان و پرسپولیس با 48 امتیاز و استقلال با 40 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند و شانس بیشتری نسبت به سایر تیم ها برای قهرمانی در لیگ برتر دارند.

بازی های باقی مانده این تیم ها تا پایان رقابت های لیگ به شرح زیر است: سپاهان: 48 امتیاز و تفاضل گل 21+ هفته 24: فولاد (خارج از خانه)/ نتیجه دور رفت: یک بر یک هفته 25: ماشین سازی (خانگی)/ نتیجه دور رفت: 3 بر 3 هفته 26: پیکان (خارج از خانه)/ نتیجه دور رفت: برد 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت خان در انتظار سپاهان، پرسپولیس و استقلال

هفت خان در انتظار سپاهان، پرسپولیس و استقلال