مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23سياسي

آزادی 308 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی


همزمان با ولادت امام رئوف (ع) 308 زندانی جرایم غیر عمد در خراسان رضوی آزاد شدند.

- مشهد ـ مدیرکل زندان های خراسان رضوی گفت: همزمان با ولادت امام رئوف (ع) 308 زندانی جرایم غیر عمد در خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش، سعید سرباز جانفدا، در مراسم اجرای طرح نذر هشتم ، با بیان این که در روز هشتم هر ماه به نیت امام رضا (ع) با کمک خیران و نیکوکاران هشت زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد می شوند، اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد امام رئوف (ع) و با عنایت این امام همام، مرحله هشتم این طرح در حرم مطهر رضوی با آزادی 308 نفر زندانی جرایم غیر عمد اجرا شد.

مدیرکل اداره زندان های خراسان رضوی با تأکید بر این که در مرحله هشتم قرار بر آزادی 104 زندانی از 13 شهرستان استان بود، ادامه داد: خوشبختانه با ورود رییس کل دادگستری استان و همراهی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، میزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به 308 نفر افزایش یافت.

وی با بیان این که پس از آزادی مددجویان، از آنان تا رسیدن به ثبات در معیشت، حمایت معیشتی انجام می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک و با توکل به خداوند متعال و عنایت امام رضا (ع) به درجه ای برسید که به عنوان شخص خیّر و نیکوکار، شرایط آزادی سایر زندانیان را نیز فراهم کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 308 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی

آزادی 308 زندانی جرایم غیر عمد خراسان رضوی